Kaip prijungti kaitlentę prie vienfazio ir trifazio tinklo

Pirkdami naują įrangą nedaugelis žmonių atsižvelgia į galios reikalavimus, tačiau veltui. Senuose namuose montuojant galingą įrangą kyla problemų: gali tekti traukti atskirą liniją. Taigi norint prijungti kaitlentę, kad būtų išlaikyta garantija, reikia laikytis visų PUE reikalavimų. Tai reiškia, kad jums reikia tam skirto tinkamo laido dydžio linijos, prie kurios įrengtas automatinis jungiklis. Ši linija gali baigtis specialiu lizdu, o gal gnybtų dėžute. Jei yra sumontuotas lizdas, tada kabelis iš kaitlentės turi baigtis maitinimo kištuku, montuojant gnybtų dėžę, laidų galai baigiami spaustukais, juos galite skardinti ir susukti į žiedą.

Mes suprantame, kaip prijungti viryklę

Mes suprantame, kaip prijungti viryklę

Viryklės pajungimo schemos

Beveik visi nauji Europoje pagamintų viryklių modeliai gali būti prijungti prie skirtingų fazių skaičiaus tinklų. Mūsų šalyje galioja du standartai: vienfazis 220 V tinklas ir trifazis 380 V. Kai kuriuose namuose 220 V yra dviejų fazių. Jei kalbėsime apie laidų skaičių ir spalvas, tai gali būti:

  • Vienfazis 220 V.
    • Du laidininkai. Randama senuose namuose. Šiuo atveju laidai paprastai yra tos pačios spalvos. Fazę galite rasti naudodami zondą (atsuktuvą su LED) arba testerį. Su zondu dirbti lengviau: jei šviesos diodas užsidega, kai zondas paliečia gyvą dalį, tai yra fazė, jei ne, ji yra neutrali (nulis).
    • Trys laidai. Dažniausiai laidai yra spalvoti. Raudona arba ruda yra fazė, mėlyna arba žydra yra nulis (neutrali), geltona-žalia yra šlifuota. Jei laidai yra vienodi, fazė yra su zondu, o norint nustatyti neutralųjį, turėsite ieškoti multimetro ar testerio.
  • 220 V tinklas su dviem fazėmis. Tai jau išimtinai naujuose pastatuose, tačiau tai nėra įprasta. Faziniai laidai šiuo atveju yra juodi ir rudi, neutralus, kaip įprasta, yra mėlynas, o žemė - geltonai žalia.
  • Trijų fazių jungtis 380 V. Jei pastebimos spalvos, neutralus ir žemė yra įprastos spalvos, o fazės yra geltonos-raudonos-žalios arba, pagal kitą standartą, baltos-juodos-rudos spalvos.

    Ryšio parinktys

    Vieno iš modelių prijungimo parinktys

Kad neklystumėte, net jei matote visas įvardytas spalvas, geriau viską patikrinti (paskambinti): statybininkai diegdami dažnai pasimeta. Norėdami išvengti problemų, patikrinkite ir pasirašykite (pakabinkite žymes).

Viryklių ypatumas yra tas, kad jos dažnai būna be maitinimo laido. Taip yra ne dėl gamintojų godumo, o todėl, kad juos galima sujungti pagal kelias schemas, kuriose naudojama nuo trijų (mes turime - nuo dviejų) iki šešių laidų. Todėl, be laido, skirto prisijungti prie elektros skaitiklio, taip pat turite nusipirkti tinklo kabelį. Jūs paimate tą pačią sekciją, kaip ir pirmaujančioje, tik patogiau naudoti kelių branduolių - jie gerai sulenkiami.

Kaip prijungti laidus jungties dėžutėje, skaitykite čia.

Prisijungimas prie vienfazio tinklo

Daugiausia klausimų kyla, jei reikia prijungti elektrinę kaitlentę prie 220 V tinklo. Dažniausiai skydelyje yra 6 gnybtai: trijų fazių - L1, L2, L3, dviejų neutralių (nulio) N1 ir N2 bei PE žemės, o bute - tik trys ar net du laidai (senuose namuose). Tai nėra baisu - jums reikia įdiegti džemperius, tačiau pirmiausia mes ieškome, kur ant viryklės yra terminalai.

Mažas lizdas su laidais gali išsikišti virš paviršiaus arba būti įdubtas

Mažas lizdas su laidais gali išsikišti virš paviršiaus arba būti įdubtas

Norėdami patekti į laidus, gale randame mažą dangtelį. Tai gali būti metalinis arba plastikinis, jis pritvirtintas prie korpuso varžtais arba užfiksuojamas vietoje. Mes jį pašaliname. Viduje yra šešių kontaktų gnybtų blokas. Jei bute yra trys laidai, kontaktai yra prijungti prie viryklės:

  • trijų fazių laidai kartu (L1, L2, L3);
  • du neutralūs N1 ir N2;
  • Įžeminimo laidas jungiasi su žeme.

Jei įranga pirkta parduotuvėje, ji turėtų būti su įmontuotais džemperiais, kurie sujungia visus nurodytus laidus. Šiuo atveju maitinimo laido laidai yra prijungti prie kiekvienos kontaktų grupės: vienas prie fazės, vienas prie neutralios, o geltonai žalias - prie žemės.

Viryklės prijungimas prie tinklo: taip turėtų būti 220 V tinklo džemperiai

Viryklės prijungimas prie maitinimo tinklo: tokie turėtų būti vienfazio 220 V tinklo džemperiai

Jei džemperiai kažkur pamesti, galite juos pagaminti iš varinės vielos, kurios skerspjūvis yra 6 mm2... Norėdami patogiau prisijungti, naudokite patarimus - šakę ar žiedą, atsižvelgiant į tai, kas patogiau visiems. Juose patogiau užveržti suvytusius laidus, taip pat lengviau sulenkti žiedus iš vienos šerdies.

Variu izoliuotos kilpos

Variu izoliuotos kilpos

Esant trims laidams, esantiems 220 V tinkle, viryklės jungtis atrodys taip, kaip nurodyta toliau pateiktoje nuotraukoje. Atkreipkite dėmesį: "įžeminimo" laidas yra prijungtas prie viršutinio lizdo kontakto, fazė gali būti dešinėje arba kairėje - ne taip svarbu, tačiau lizdo laidai turi būti nukreipti tokiu pačiu būdu. Jūs negalite klysti.

Viryklės prijungimo prie vienfazio tinklo schema

Viryklės prijungimo prie vienfazio tinklo schema

Jei iš skaitiklio yra tik du laidai, galite tai padaryti dviem būdais:

  1. padarykite atskirą žemės kilpą
  2. Nenaudokite „žeminio“ išleidimo angos.

Įžeminimo kilpos montavimas yra būtinas, jei norite išsaugoti garantiją: kai jis prijungtas be įžeminimo, jis yra negaliojantis ir, jei turite viryklės pažeidimų (net akivaizdžių gamyklinių defektų), jums nebus suteikta garantinė garantija ar įrangos pakeitimas tinkama naudoti.

Kaip prijungti kaitlentę 4 laidus

Daugelyje „Electrolux“ ir „Zanussi“ modelių yra įdiegtas laidas. Atrodo, kad tai gerai, bet jis turi keturis laidus: nulio, įžeminimo ir dviejų fazių laidus (juodus ir rudus). Jei bute jų yra trys, neaišku, ką ir ką daryti: keturių gyslų laido prijungimas nuo kaitlentės turi savo niuansų.

Kaip prisijungti, jei iš kaitlentės ateina 4 laidai, o išėjime yra trys iš jų

Kaip prisijungti, jei iš kaitlentės ateina 4 laidai, o išėjime yra trys iš jų

Tokiu atveju jūs taip pat pateksite į terminalo vietą korpuso gale. Tokių modelių dangtis yra plastikinis ir ne ant varžtų, o ant spaustukų. Tiesiog atsukite jį atsuktuvu.

Atidarę dėžę ieškokite išėjimo „žemės“ (geltonai žalios spalvos). Netoli jo yra dviejų įėjimų džemperis. Paimkite jį ir sujunkite du fazinius išėjimus - L1 ir L2 (prijungti juodi ir rudi laidininkai). Tiesiog šiek tiek atlaisvinkite kontaktus (sukdami varžtus atsuktuvu), užmaukite trumpiklį, tada priveržkite kontaktus. Visa kita nepakinta. Ateityje, jungdami kištuką, naudokite tik rudą laidą, o juodą laidą gerai izoliuokite (geriau šilumos susitraukiančiu vamzdeliu).

Kaip prijungti RJ-45 interneto lizdą ir sutraukti jungtį, skaitykite čia.

Viryklės prijungimas prie 380 V trifazio tinklo

Norint prijungti kaitlentę prie 3 fazių tinklo, reikalingas penkių varinių laidininkų laidas, kurio skerspjūvis yra 2,5 mm2... Viengubas arba suvyniotas - neprivalomas.

Šiuo atveju trumpiklis reikalingas tik dviem neutraliems laidams - N1 ir N2 (kai kuriuose modeliuose yra tik skaitmeninis žymėjimas, ten yra sujungti 4 ir 5 išėjimai). Fazinių laidų nereikia nieko keisti: prie kiekvienos fazės yra prijungtas vienas iš fazių laidų.

Viryklės prijungimo prie trifazio tinklo kabelis

Viryklės prijungimo prie trifazio tinklo kabelis

Kabelio spalva gali būti tokia pati kaip nuotraukoje, arba ji gali skirtis. Pagal antrąjį standartą fazės turi spalvas: raudoną, geltoną, žalią. Tai nėra taip svarbu. Daug svarbiau teisingai prijungti visus laidus prie kištuko, taip pat nesupainioti jų ant išleidimo angos.

 

Kaip prijungti kištuką prie 380 V viryklės

Kaip prijungti kištuką prie 380 V viryklės

Atkreipkite dėmesį, kad šiuo atveju neutralus jungiamas viršuje, žemė apačioje ir faziniai laidai viduryje. Tą pačią procedūrą reikia pakartoti išleidimo angai.

Jei iš įrangos gaunamas 4 laidų laidas, viena iš kištuko fazių paprasčiausiai nenaudojama. Ką - viskas tas pats, tiesiog nenaudokite tos pačios išvesties lizdo.

220 V su dviem fazėmis

Jei bute ir iš skydo yra keturi laidai, viskas yra paprasta. Prijunkite atitinkamas spalvas. Paprastai neatitikimų nėra: fazės yra juodos ir rudos, nulis yra mėlynas, žemė yra geltonai žalia.Sunkumų kyla, jei yra šeši išėjimai arba laidas yra su penkiais laidais.

Kaip tikriausiai atspėjote, yra sujungtos dvi fazės. Dviejų neutralių (jei tokių yra) sąjunga lieka galioti. Visa kita yra prijungta prie atitinkamų kištuko kaiščių.

Prisijungimas prie dviejų fazių tinklo

Prisijungimas prie dviejų fazių tinklo

Vieta ta pati: viršuje neutrali, apačioje žemė, fazės viduryje. Nepamirškite, kuris iš jūsų fazinių išėjimų yra tuščias, kad neperdarytumėte.

Kabelio ir mašinų pasirinkimas

Kaip jau supratote, nuo skydo iki kaitlentės turėsite kloti atskirą liniją. Labiausiai tikėtina, kad klosite jį slaptai, dėžutėje, gofruotoje žarnoje ar štrobelėje. Tokiu atveju leidžiama naudoti tik varinį kabelį:

  • vienfaziam tinklui, kurio elektros galia nuo 5,5 kW iki 7,7 kW, laido skerspjūvis 6 mm2 (VVG 3 * 6 arba PVA 3 * 6);
  • trifaziams iki 16,4 kW pakanka 5 * 2,5 mm2 (KuVV 5 * 2,5 arba KuGVV 5 * 2,5);

Palikę prekystalį, turite įdiegti mašiną. Šis reikalavimas yra privalomas. Taip pat yra rekomendacijų - įrengti RCD (liekamosios srovės įtaisą), siekiant apsaugoti įrangą ir užtikrinti tinkamą saugumą. Toks ryšulys leidžia išjungti maitinimą ne tik esant perkrovai (suveikia mašina), bet ir iškilus problemoms dėl izoliacijos (suveikia RCD). RCD nėra pigiausias dalykas, tačiau kaitlentė yra nepalyginamai brangesnė, todėl geriau netaupyti.

Viryklės prijungimo prie elektros skaitiklio schemos

Viryklės prijungimo prie elektros skaitiklio schemos

Apie šios įrangos parametrus:

  • vienfaziam tinklui imame 32 A aparatą, 40 A RCD su diferencialine 30 mA išjungimo srove.
  • trifaziui - 16 A grandinės pertraukikliui ir 25 A RCD su 30 mA diferencialine išjungimo srove.

Jie yra sujungti vienas su kitu tos pačios sekcijos laidų segmentais (diagrama aukščiau esančioje nuotraukoje): 220 V tinkle, 6 mm2, 380 V 2,5 mm tinkle2.

Mašinos ir RCD prijungimas

Mašinos ir RCD prijungimas

Apie elektros skydo surinkimą savo rankomis skaitykite čia.

Lizdas ir kištukas

Viryklę reikia prijungti naudojant maitinimo lizdus ir kištukus arba gnybtų dėžę. Maitinimo lizdai ir kištukai skirti didesnės nei 10 A srovės srovei, pagaminti iš specialaus plastiko, ir gali turėti dangtį. Pasirinkimo taisyklė yra paprasta: jų vardinė srovė turi būti ne mažesnė už mašinos srovę. Tai yra, norint prijungti iki 7,7 kW elektros prietaisą prie vienfazio tinklo, mes paimame 32 A, trifazis - 16 A.

Kaip gali atrodyti kaitlentės lizdai ir kištukai

Kaip gali atrodyti kaitlentės lizdai ir kištukai

Nėra vieno standarto, todėl kaiščių forma ir padėtis gali skirtis, svarbu, kad reikiamas kontaktų skaičius ir elektrinės charakteristikos būtų vienodos. Aišku: geriau pasitikėti patikimais prekės ženklais, o ne Kinijos produktais.

Kabelį galite prijungti iš įrenginio ir maitinimo šaltinio gnybtų dėžutėje. Šis metodas taip pat vadinamas ryšiu be jungties, „tiesioginiu“ arba „tiesioginiu“. Tai patikimiau, tačiau norėdami išjungti viryklę, turėsite eiti į elektros skydą ir jį išjungti su RCD ar mašinos jungikliu.

Trifazio tinklo gnybtų dėžutė

Trifazio tinklo gnybtų dėžutė

Trijų fazių jungčiai geriau naudoti „Schneider Electric 102x100x37 IP44 40A“ (KLK-5S) dėžę. Tai nėra pigus, bet patikimas ir atrodo padorus: nereikia to slėpti. Jis taip pat gali būti naudojamas 220 V tinklui - laidui, kurio skerspjūvis yra 6 mm2  pateks į terminalus, o papildomos fazės bus tiesiog tuščios. Norėdami prisijungti, laidai įkišami į šonines skyles ir priveržiami varžtais, kurių dangteliai matomi nuotraukoje.

Kaip matote, viršuje yra trys kontaktų poros fazėms sujungti (1,2,3). Žemiau yra žemė ir neutralus. Viena vertus, maitinimo kabelis pradedamas, kita vertus, nuo elektros prietaiso.

Jei norite, galite sutaupyti pinigų ir nusipirkti paprastą jungtį, tačiau su geros kokybės kontaktais ir atskira montavimo dėžute su dangčiu.

Paprastesnis pasirinkimas

Paprastesnis pasirinkimas

Tokiuose gnybtų blokuose esantys laidai yra tiesiog sujungti: iš nuplėšto varinės vielos galo suformuojami žiedai (kaip pavaizduota aukščiau esančioje nuotraukoje), į kuriuos įstatomi nedideli varžtai su uždėtomis plokštelėmis. Viela įkišama į lizdą, kontaktas priveržiamas atsuktuvu.

Jei viela yra sruoga, problemiška iš jos padaryti žiedą. Tada galite pasinaudoti patarimais (nuotrauka straipsnio pradžioje). Jie užspaudžiami replėmis (galima pakeisti replėmis).

Tai visi svarbiausi dalykai. Dabar pačiam prijungti viryklę nebus problemų.Prijungiant kitą tos pačios galios įrangą taikomos tos pačios taisyklės. Mažiau galingiems reikės tik mažesnio laidininkų skerspjūvio ir mažesnio mašinų įvertinimo.

Panašūs įrašai
69 komentarai
  1. Dmitrijus
    2016 07 25, 11:52 - Atsakyti

    Įdomu tai, ką darote: straipsnyje, kurį rašote „vienfaziam tinklui imame automatinę mašiną 32 A, RCD 40 A ...“,
    tuo pat metu prie straipsnio pridėkite nuotrauką, iš kurios matyti, kad kabeliui apsaugoti vienfaziame 220 V tinkle naudojate 16A aparatą ir 16A RCD.

    • Administratorius
      2016-02-08 16:28 - Atsakyti

      Kartais jie tai daro, tačiau geriau paimti RCD vienu laipteliu aukščiau - bus mažiau klaidingų teigiamų rezultatų.

  2. Dmitrijus
    2016 11 11, 10:07 - Atsakyti

    Jie išprotėjo su šiais RCD, jie užveda jį ten, kur reikia ir nebūtina, netrukus jie lipdys jį priešais kiekvieną jungiklį, bet kokiu atveju objektas pabrangs

  3. Anatolijus
    2017-01-16, 00:58 - Atsakyti

    Paaiškinkite, prašome: tuo atveju, kai kaitlentė turi 4 gyslų laidą, o tinklas namuose yra vienfazis. Kodėl apskritai reikia prijungti juodą laidą ir tada jį izoliuoti? Tai įmanoma, sujungiant L1 ir L2 su džemperiu, juoda viela
    atjungti ir prisijungti tik per rudą?

    • Administratorius
      2017-07-03 09:24 - Atsakyti

      Būtina sujungti fazinius įėjimus, nes įranga yra pagaminta dviem fazėmis ir nėra aišku, kaip ji veiks, kai įtampa bus naudojama tik vienai iš jų. Įvesties bloke šios fazės sujungiamos ir veikia toliau lygiagrečiai. Kai prijungtas kištukas, mes izoliuojame juodą spalvą, kad pašalinė įtampa netyčia nepatektų į šį kontaktą. Tai greičiau perdraudimas, bet elektrikuose geriau perdrausti šimtą kartų.

    • Penkių sulaikytojas
      2019-01-08, 18:39 - Atsakyti

      Ar ne paprasčiau nesivarginti megztuku, o paprasčiausiai pajungti juodą ir rudą spalvą prie vieno kontakto pačiame kištuke?

  4. Aleksandras
    2017-03-15 10.10 - Atsakyti

    Viryklės prijungimo prie 220 voltų schemoje nuo pat pradžių yra RCD, tada automatinė mašina, o ant nuotraukos - atvirkščiai. Nuo pat pradžių nuspręskite, kaip atimti medžiagą ir patikrinti, ar nėra „kamščių“. Elektra ...

    • Administratorius
      2017-03-15 16:32 - Atsakyti

      RCD ir mašinos įrengimo tvarka niekaip neturi įtakos jų funkcijoms

      • Dmitrijus
        2017-03-25 22:45 - Atsakyti

        Paveikia. Nuo pat pradžių turėtų būti automatinė mašina, tada RCD, jei sugedo izoliacija ir žmogus net paliečia rėmą šalia viryklės, kad jis nepataikytų į srovę. be žemės, jis greitai suges pats patikrino 700 r. Išmetė. Elektrikas 6 klasės montuojantis elektros spinteles

        • Administratorius
          2017-03-26 00:29 - Atsakyti

          Ačiū.

        • Paulius
          2018 10 01, 08:46 - Atsakyti

          Užsakymas neturi įtakos darbui. Jei RCD yra pirmasis, visi procesai vyks taip, kaip aprašėte (nuotėkio srovės ar trumpojo jungimo sklidimo greitis linkęs į šviesos greitį, o prietaisų atsako laikas yra apie 20 ms). Vienintelis skirtumas yra skydo laidų patogumas. Pagrindinis dizaino inžinierius.

  5. Aleksejus
    2017 03 21, 13:47 - Atsakyti

    Sveiki. Gal čia rasiu atsakymą į savo klausimą. „Electrolux“ indukcinis skydelis. Viskas yra susiję, kaip sakoma, pasak Feng Shui. Bet kai ant skydo paviršiaus yra metalinis indas (virdulys, puodas), ir jei paliesite šį indą ranka, jis „užpakalis“. Paviršius išjungtas. Tai yra, jaučiama labai silpna srovė. Jei indikatorinis atsuktuvas liečia indus, indikatoriaus lemputė užsidega. Jei paimsite skydą iš stalviršio ir paliesite jį iš apačios, kur yra metalinis skydo korpusas, tada nieko nėra. Ir atsuktuvo indikatorius neįsijungia, o ranka nejaučia srovės. Tai yra, srovė teka per stiklo keramiką (plokštės darbinį paviršių).Ką daryti, kur kasti? Arba tiesioginė prieiga prie paslaugos.
    Skydelis veikia. Nesuteikia klaidų.
    Aš pasakysiu DIDELĮ ačiū, jei kas nors atsakys).

    • Administratorius
      2017 03 21, 14:18 - Atsakyti

      Labiausiai atrodo, kad jie sumaišė per surinkimą. Profilaktikai galite pamatyti, ar įžeminimas yra normalus. Jei jam viskas gerai, o skydui galioja garantija, eisime į servisą. Bent jau raginkite pradėti.

  6. Aleksejus
    2017 03 21, 14:25 - Atsakyti

    Ačiū. Skydui ilgą laiką neteko garantijos. Paskambinau į tarnybą, viskas dėl pinigų. Jie nieko nesakė. Apsilankykite arba paskambinkite meistrui.
    Ar gavai gamykloje?
    Įžeminimas yra gerai. Netoliese yra 2 lizdai. Vienas skirtas orkaitei, antrasis - skydui. Orkaitė „neužpakalinė“. Vietomis kišu šakutes, niekas nesikeičia. Orkaitė yra gerai, skydelis užpakalis.
    Į tarnybą? Kurį iš jų rekomenduojate?

    • Administratorius
      2017 03 21, 14:41 - Atsakyti

      Kiek laiko ji „mušasi“ su jumis? Gal kur nors yra bylos suskirstymas? Galite pabandyti paskambinti visais laidais prie korpuso. Tai nėra sunku, bet už skambutį turėsite sumokėti. Ir geriau paprašyti rekomendacijų.

  7. Aleksejus
    2017 03 21, 14:44 - Atsakyti

    „Užpakaliukas“ jau seniai. Kaip pabandyti paskambinti visais laidais į korpusą? Su sąlyga, kad esu beveik visiškai nulis elektrikoje. Netoliese nėra pažįstamų elektrikų ((.

  8. Aleksejus
    2017 03 21, 14:46 - Atsakyti

    Čia man buvo atsakyta iš „Electrolux“ žemiau

    Aleksej, labos dienos!

    Tai normalu. Darbas pagrįstas elektromagnetinės indukcijos principu.

    Pagarbiai, Mikheeva Liudmila
    Paramos po prekybos skyrius specialistas

    UAB "Electrolux Rus"

  9. Administratorius
    2017 03 21, 15:54 - Atsakyti

    Bet ar tai pastebėjote anksčiau? Iš esmės gali būti trukdžių, bet ne tokių didelių, kad juos būtų galima justi tiesiogiai. Ir jūs jų turite, matyt, nemažų.
    Skambinkite į kūną ... paimkite testerį ar multimetrą, nustatykite jungiklį, kad jis surinktų, vienu zondu palieskite laidą, o kitu - korpusą. Jei izoliacija nėra sugadinta, neturėtų būti jokios reakcijos. Straipsnis apie matavimus su testeriu čia.

  10. Aleksejus
    2017-03-21, 17:00 - Atsakyti

    Ačiū. Aš suprasiu pagrindus.
    Ne, nėra didelis. Kažkas jų net nejaučia.

    • Administratorius
      2017 03 21, 17:08 - Atsakyti

      Jei mažas, tai tikrai gali sukelti sukeltas sroves. Bet vis tiek skambinkite laidais. Atokiau nuo nuodėmės.

  11. Aleksejus
    2017 03 21, 18:14 - Atsakyti

    GERAI. Ačiū.

  12. Aleksejus
    2017 03 21, 18:14 - Atsakyti

    Labai ačiū!!!! konsultacijai.

    • Administratorius
      2017 03 21, 18:23 - Atsakyti

      Sveiki atvykę))

  13. Dmitrijus
    2017-03-31, 15:48 - Atsakyti

    Ar jungdamas dvi fazes, ar galiu naudoti 2,5 kv.m laidus?

  14. Konstantinas
    2017-04-13 23:09 - Atsakyti

    Prašau pasakyti 7,5 kW galios skydelį. 220 colių. Viela tiekiama su vario laidininko skerspjūviu 2 mm. Automatinė mašina 30 A. Ar laidai gali atlaikyti šią įtampą?

    • Kirilas
      2018 10 03, 09:07 - Atsakyti

      Mažiausiai 4mm ir automatinis 25A

  15. Sergejus
    2017-06-01 23:36 - Atsakyti

    Padėkite patarimais.
    Yra „var“ skydo indukcinė „Electrolux“. Iš jo išeina 4 laidai, lizdas yra 1-fazis. Kaip suprantu, reikia prisijungti taip, kaip aprašyta jūsų straipsnyje „Kaip prijungti kaitlentę 4 laidus“.
    Paaiškinkite, prašau (nesu ypač stiprus elektrike, bet su gerai aprašyta grandine galiu prisijungti):
    - ar įmanoma, neįrengus trumpiklio tarp L1 ir L2, juodą ir rudą laidą uždėti ant vieno lizdo lizdo; - arba įrengdami trumpiklį tarp L1 ir L2, įdėkite juodus ir rudus laidus ant vieno lizdo lizdo.
    Gal aš nesuprantu teisingai, bet man atrodo, kad fizikos požiūriu, 1 laidą 2 kvadratams galima pakeisti 2 laidais 1 kvadrate. Jei tai tiesa, abi aprašytos ryšio parinktys atrodo logiškos.
    Iš anksto dėkoju už atsakymą.

    • Administratorius
      2017-02-02 08:23 - Atsakyti

      Taip pat galite prisijungti, kaip sakėte. Abu variantai. Tačiau tuo pačiu metu kištuko toje pačioje gnybte įdėti du gana didelius laidus, kad būtų pasiektas geras kontaktas, o ne trumpasis jungimas su kitais šalia esančiais laidais - tai nėra labai lengva. Bet tikriausiai. Aprašyta yra paprasčiausia galimybė įgyvendinti.

  16. Andrejus
    2017-06-12 23:18 - Atsakyti

    Sveiki, pasakyk man, po remonto palikau ilgą laidą nuo sienos 3 * 6 ir 3 * 4, klausimas ar galima viryklę ir orkaitę sujungti šiais laidais tiesiogiai be kištukinių lizdų, pagalvėlių ir pan.

    • Administratorius
      2017-06-13 07:58 - Atsakyti

      Sveiki! Ar turite galvoje prisukti laidą prie lizdo viryklės / orkaitės gale? Jei taip, tada galite. Tai netgi pagerina patikimumą - kuo mažiau jungčių, tuo geriau. Tai įmanoma tik su sąlyga, kad kiekvienoje linijoje yra automatinė mašina - išjungti energiją sugadinus ar prireikus remonto.

  17. Maiklas
    2017-08-13, 14:25 - Atsakyti

    Laba diena visiems.
    Bandau išsiaiškinti, kaip prijungti „Bosch“ kaitlentę. Skydelis sunaudoja 7,5 kW. Darbininkai paklojo 3x4 laidą su atskira mašina. Vienfazis tinklas 220. Ar šį skydą galima prijungti prie 3x4 laido? Ar įmanoma įsimylėti tą pačią vielą 3,5 kW krosnyje?

    Jei po virykle traukiate atskirą 3x6 liniją, ar pakanka įdėti tik 32A difavtomatą?

  18. Maiklas
    2017-08-13, 14:33 - Atsakyti

    Turiu 5 gyslų laidą su skydeliu. Koks yra geriausias jų sujungimo būdas: naudokite tik tris laidus, ar geriau mesti du laidus per fazę ir nulį, o vieną - ant žemės?

    • Administratorius
      2017-08-13, 18:55 - Atsakyti

      Užtenka vieno laido. Izoliuoti perteklių.

  19. Maiklas
    2017-11-29 14:50 - Atsakyti

    Laba diena, prašau padėti. Elektrikai man atnešė 4 gyslų 2 fazių 380 kabelį, kaip man liepė. Aš turiu „electrolux“, galia eina, bet ritės neveikia, aš maniau, kad tai santuoka. Aš jį iškeičiau į naują, ta pati situacija, įjungtas maitinimas, dešinės indukcinio skydelio šukos rodo, lyg nebūtų indų, o kairieji net ir be indų šildo, bet nėra šildymo. ritės neveikia. lizdas su dviem fazėmis, laidai iš 4 plokštės, ar galiu derinti rudą ir juodą ir prisijungti prie vienos fazės?

    • Administratorius
      2017-11-29 15:12 - Atsakyti

      Tai keista. Arba 1, arba 3 fazė ... Jie, žinoma, galėtų atsiimti du, bet tai bent jau keista. Ir pats patikrinkite fazių skaičių. Ir tada niekada negali žinoti, ką jie ten baigė ... Arba jums reikia multimetro (skaitykite, kaip jį išmatuoti čia) arba testerio atsuktuvą. Jei neturite multimetro, įsigykite atsuktuvą. Tai kainuoja nedaug, tačiau būtinas dalykas buityje. Jei jo zondas taikomas fazei, šviesos diodas užsidega (kai kuriuose taip pat turite paspausti mygtuką). 220 V kištukiniame lizde turi būti viena fazė (šviesos diodas įjungtas) ir vienas neutralus (išjungtas). Jei yra tikrai dvi fazės (lemputė dega, kai paliečiate du išėjimo įvadus), ir jie abu yra išvedami į lizdą (žinoma, abejoju), turite vėl prijungti laidą skyde.
      Apie viryklės laidą. Ant galinės sienos turėtų būti plokštė su galimomis jungtimis. Tai gali būti popierius arba įspaustas metalas. Jei jums reikia 220 V grandinės, raskite ją ir pažiūrėkite, kur ir ką prijungti. Teoriškai juodus ir rudus laidus galima sujungti dedant juos į kištuko kontaktą, kuris eina į lizdo fazę. Bet geriau uždėti džemperį ant plokštės išleidimo bloko. Šiuo atveju džemperis sujungia kontaktus, prie kurių prijungti juodi ir rudi laidai, kurie iš esmės yra tas pats dalykas. Jie tiesiog rašo instrukcijose.
      Jei neaišku, parašykite ...

      • Maiklas
        2017-11-29 16:22 - Atsakyti

        taigi aišku) ačiū), bet aš turiu privatų namą ir manau, kad jie atvežė 380 (380 įeina į namus) ir bijau įsukti į šį lizdą atsuktuvu. elektrikai man patarė išmesti vieną skydo fazę ir prisijungti prie džemperio ant viryklės. Pabandysiu surasti fazę prietaisų skydelyje naudodamas indikatorinį atsuktuvą ir įdėdamas gnybtą

  20. Aleksandras
    2017 12 12, 17:21 - Atsakyti

    Sveiki! Papasakok, kurios indukcinės kaitlentės tinka jungiant trifazę? Ir tada jie nusipirko „Siemens“ alų, tačiau pasirodė, kad jis skirtas vienfaziui ryšiui!

    • Administratorius
      2017-12-13 10.10 - Atsakyti

      Daugelį kaitlentių galima valdyti nuo 380 V. Keletas pavyzdžių: KAISER KCT 6515 F, HOTPOINT ARISTON KIA 641 B B, KAISER KCT 6385 Em. Renkantis modelį, atkreipkite dėmesį į kurį tinklą jis jungiasi. Jūs tikrai turite sugebėti prisijungti prie 380 V.

  21. Ivanas
    2018.01.15 21:28 - Atsakyti

    Jei kištuką prijungėte neteisingai - trumpam, mašina veikė. Viryklės p-ts?

    • Administratorius
      2018.01.15 21:35 - Atsakyti

      Jei mašina parinkta teisingai, viskas turėtų būti gerai. Saugiklis gali išdegti.

  22. Antonas
    2018 04 04, 08:48 - Atsakyti

    Gera diena.
    Bandau suprasti, kaip prijungti viryklę. Viryklė sunaudoja 8 kW. Darbininkai paklojo 3x4 laidą su atskiru kulkosvaidžiu 32A. Vienfazis tinklas 220. Ar įmanoma prijungti šią plokštę prie 3x4 laido, ar reikia traukti atskirą 3x6 liniją? Iki didžiausios apkrovos ankstesnė viryklė nebuvo naudojama, daugiausia buvo 2 degikliai ir orkaitė.

    • Nikolajus
      2018 04 25, 12:49 pm - Atsakyti

      Prieš kelias dienas kalbėjausi su įmonės, planuojančios remontuoti mano naujame bute, atstovu. Jis sakė, kad ketina nutiesti laidus, kurių skerspjūvis yra 4 mm, ir į orkaitę, ir prie kaitlentės. Po to draugas patikslino, kad dėl kaitlentės kabelis parenkamas pagal jo galią.
      Taigi, kasydamasis internete, padariau išvadą, kad 8 kW kaitlentei visiškai pakanka aukštos kokybės 3 * 4 kabelio. Aukštos kokybės kabeliais turiu omenyje kabelį, pagamintą iš tikro vario, kurio tikrasis skerspjūvis yra 4 mm, ir ne mažiau, kaip dažnai nutinka praktikoje.
      Kadangi mano atveju kabelis nebuvo nutiestas, galiu pasiūlyti kloti 3 * 6.

      • Antonas
        2018 04 27, 09:20 - Atsakyti

        Ačiū už informaciją, bet aš jau paklojau 3 * 4 laidą ir negavau atsakymo į klausimą.
        Viryklės prietaisuose (aš turiu viryklę) rekomenduojamas mažiausiai 3 * 6 kabelis.
        Lieka klausimas, ar galima prisijungti prie 3 * 4?

        • Administratorius
          2018 04 27, 09:23 - Atsakyti

          Jei instrukcijose nurodoma bent 3 * 6, tada negalite prisijungti prie mažesnio skyriaus laido. Greičiau galite prisijungti, bet tai negalės veikti visu pajėgumu. Arba jis kurį laiką veiks, tada laidai išdegs (gerai, jei tik laidai).

  23. ILYA
    2018.06.04 23:56 - Atsakyti

    ir kokia yra jungimo schema, jei per difavtomatus maitinamos dvi fazės? pašalinti šuolininką 4-5 tarp neutralių?
    dabar, kai diferencialai įjungiami vienu metu, jie išmušami. niekur nėra tokios grandinės, tik 1 ir 3 fazėms diferencialai piešiami diagramose.

    • Administratorius
      2018-05-06 11:56 - Atsakyti

      Ir todėl, kad mes turime tik 1 ar 3 fazes. Jei jūsų kaitlentė gali veikti dviem fazėmis, vardinėje plokštelėje (paveikslėlis arba metalinė plokštelė gale) turi būti dviejų fazių grandinė. Paprastai jis yra viduryje (pirmasis skirtas 1 fazei, trečias - trims).

  24. Ivanas
    2018.06.10 12:44 - Atsakyti

    Gera diena!
    Yra „Electrolux 7,1 kW“ kaitlentė su gamykliniu kabeliu 4x2,5 kv.
    Mašina montuojama ant linijos prie viryklės su 32 A.
    Ar teisingai suprantu, kad esant vienfazei jungčiai, esant 220 voltų įtampai, gamyklinį kabelį reikėtų pakeisti didesne sekcija?

    • Administratorius
      2018 06 10, 15:55 - Atsakyti

      Jūs suprantate teisingai. Tai yra trifazis kabelis. Jums reikės 3 * 6 mm2. Paprastai juos reikia keisti siunčiant - jei nurodėte, prie kurio tinklo prisijungsite. Be to, atidžiai pažiūrėkite, ar teisūs džemperiai. Ant vardinės plokštelės turėtų būti nuotrauka.

      • Ivanas
        2018.06.10 22:35 - Atsakyti

        Ačiū

  25. Aleksandras
    2018.07.21 08:21 - Atsakyti

    Prašau pasakyti jungimo schemą var. paviršiaus iki dviejų fazių su dviem nuliais ir viena žeme, o kiekvienas nulis turi savo RCD

  26. Andrejus
    2018-06-08, 09:26 - Atsakyti

    Ir pasakyk man, kad be įžeminimo viryklė veiks

    • Vasilijus
      2018-07-08 23.10 - Atsakyti

      Tai veiks, tačiau įžeminimas yra būtinas jūsų pačių saugumui užtikrinti. Jei mes kalbame apie stiklinę kaitlentę, tada iš principo nematyti metalinių dalių, kurias būtų galima įjungti. Nepaisant to, jei neįmanoma pastatyti "žemės", turite bent jau įdiegti RCD.
      Su orkaitėmis viskas yra sudėtingiau, kai kurie modeliai be įžeminimo yra šokiruoti.

    • Administratorius
      2018 08 13, 19:19 - Atsakyti

      Tai gali veikti.Bet šiuo atveju gamintojas nepalaiko garantinių įsipareigojimų.

  27. Aleksandras
    2018-08-18 20:47 - Atsakyti

    Prašau pasakyti, ką daryti prieš prijungiant „Electrolux“ 7,5 kW viryklę (220 V, 4 laidai), jei yra tik du lizdai su atskiromis mašinomis: skydui - maitinimas (380) ir viryklė - vienfazis (220)? Ar galiu padaryti vienfazį (220) iš 3 fazių maršruto (380)? Tiek krosnelę, tiek skydą galite pasodinti ant vieno 220 išleidimo angos - PE.

    • Sergejus
      2018 08 19, 23:20 - Atsakyti

      Pagal vadovą „Electrolux“ plokštėse yra keturių gyslų H05BB-F kabelis, kurio skerspjūvis yra 4 mm². Labiausiai tikėtina, kad jūs turite kabelį su tokiu pačiu skerspjūviu prie išleidimo angos. Mano nuomone, būtina įsitikinti, kad dvi fazės, nulis ir žemė, pasiekia išleidimo angą. Tie. skirstomojoje skydelyje atjunkite vieną fazinį laidą, einantį į išleidimo angą, ir prijunkite jį prie nulio (PE) arba prie žemės (N), priklausomai nuo to, kur kabelyje buvo prijungtas nefazinis laidas.

  28. Igoris
    2018-08-25 17:31 - Atsakyti

    Sveiki! Įsigiję butą „AEG HK 956970 FB“ nusipirkome prijungę, baldų surinkėjai nustatė, kad jis turėjo tik trifazį ryšį esant 230 arba 400 V įtampai, bandymai prisijungti prie vienfazio tinklo nesėkmės nepadarė, matyt, yra išmanusis valdiklis. Kokios yra galimybės?

    • Nikolajus
      2018-08-26 14:42 - Atsakyti

      Matyt, neatsitiktinai neleidžia prisijungti prie vienos fazės, nes galia yra didesnė nei 11 kW. Ar bandėte sujungti 1 ir 2 gnybtus N, o 3,4,5 - fazei?

  29. Benjaminas
    2018-05-09 13:38 - Atsakyti

    Kaip prijungti AEG HK654070XB prie 3 fazių „Shoko“ lizdo, kurio viena fazė yra tinkle?

  30. Olegas
    2018-07-09 11:02 - Atsakyti

    Ar kas nors gali pasakyti, ar galima viryklę ir orkaitę prijungti prie 5 * 6 mm kabelio su skirtingomis fazėmis ir vieno nulio ir vieno įžeminimo iš 4 gyslų kabelio

  31. Aleksandras
    2018 12 08, 13:17 - Atsakyti

    viryklė „Electrolux EH 6695X“
    4 šerdys įdėjo viską pagal schemą, skirtą 220 V įtampai
    Aš prijungiu lizdą, aš pasirenku šildymą, jis rašo ant nagų F ir nešildo, kokia yra problema, arba Nada kažkas kitoks

  32. Aleksejus
    2018 12 11, 13:52 - Atsakyti

    gera diena
    Butas yra trijų fazių
    Prie skydo prijungta 5x2,5 mm2 viela, šios linijos automatinė mašina yra 16A
    Radau savo charakteristikoms tinkamą indukcinį skydelį, kurio galia 7,4 kW, tačiau jo instrukcijose yra tik dviejų fazių sujungimo schema - t.y. jei įjungsite visus degiklius, mašina gali neatlaikyti
    Paklausiau skydo gamintojo aptarnavimo centro apie galimybę prijungti trifazę įtampą - gavau atsakymą -
    Skydelis suteikia galimybę prisijungti prie 2 fazių iš trifazės įtampos, galimas skirtumas tarp 2 fazių su tokia jungtimi yra 380–400 V - tai aprašyta prijungimo skyriaus instrukcijose, čia yra nuotrauka iš instrukcijos, taip pat nuotraukos, kurių paprašėte priede.
    Nuotraukoje (čia negaliu pritvirtinti (()) parodyta, kad pilki ir mėlyni laidininkai yra susukti - tai yra, viena fazė buvo trumpai sujungta ??
    O gal daroma prielaida, kad nulinis laidas nėra prijungtas prie tinklo, viena iš fazių skydelyje patenka į 0 gnybtą ir taip gaunamas trifazis 380?
    Prašau pasakyti, kaip prisijungti, jei įmanoma?

    • Administratorius
      2018 12 11, 19:15 - Atsakyti

      Kai kurie elektros prietaisai skirti dviem fazėms. Panašu, kad tokio tipo ryšys naudojamas kažkur Europoje. Taip gali būti.
      Jei norite prisijungti prie dviejų iš trijų fazių, naudokite dvi labiausiai neapkrautas - kad nebūtų šališkumo. Aš nežinau, ką jūs turite paveikslėlyje, bet jei susukti du laidai, tada vienas iš jų nėra prijungtas prie skydo.
      Jie taip pat tai daro. Jei kabelis jau buvo nutiestas, o du laidininkai „eina“, jie gali būti lygiagretūs. Du šerdys yra prijungti prie vienos fazės (pavyzdžiui, skyde), kai jie yra prijungti prie kaitlentės jungčių, jie yra susukti. Bet šiuo atveju geriau įdėti patarimus. Ką tai daro? Laidai kaista mažiau, nes iš tikrųjų skerspjūvis padvigubėjo.
      Jei jums nepatinka ši parinktis, tiesiog izoliuokite perteklinius laidus (elektrine juostele arba šilumos susitraukiančiais vamzdeliais). Nepalikite jų kabančių neapsaugotų.

  33. Vladas
    2019-05-13 09:32 - Atsakyti

    kaip prijungti kaitlentę, jei ją valdančios rankenėlės paliekamos orkaitėje?

  34. Andrejus
    2019-05-15 10:45 - Atsakyti

    labą popietę, prašau pasakyti, ką daryti? 5 laidai, kurių skerspjūvis yra 2,5, išlenda iš sienos naujuose namuose ir virimo indukcija su savo viela, kur 3 yra 2,5, o aš esu visiškai supainiotas)))

    • Jevgenijus
      2019 05 15, 21:36 - Atsakyti

      Turime manyti, kad trijų fazių laidai išeina iš sienos, nulis ir žemė yra idealūs. Jūs neparašėte viryklės prekės ženklo. Matyt, tai yra vienfazis: fazė, nulis ir žemė. Tiesą sakant, kokia yra problema? Tiesiog izoliuokite du „papildomus“ fazinius laidus.

  35. Andrejus
    2019.05.16 10:40 - Atsakyti

    Mane supainiojo laidininko skerspjūvis, kurį tiesė statybininkai per 2,5 !!! ar nesudegs ??? Laisvalaikiu apžvelgsiu skydo apkrovą

  36. Denisas
    2019 09 22, 18:21 - Atsakyti

    Jei bute jau yra trijų fazių jungtis, automatinė, automatinė diferencialo, kabelio ..
    BET naujas varachny paviršius palaiko daugiausiai DU fazes, ar jis gali būti sujungtas su bet kuriomis dviem fazėmis, o trečią paliekant laisvą, ar nebus jokių problemų?

    • Jevgenijus
      2019 09 25 23:29 - Atsakyti

      Pirmiausia kelis kartus skirtingu paros metu išmatuočiau visų fazių įtampą, palyginti su nuliu, - surasčiau mažiausiai apkrautas fazes ir jomis įjungčiau viryklę. Apskritai jums pasisekė, kad yra trys etapai. Savo bute turiu tik vieną ir turėjau prijungti „Electrolux“ 220 V režimu. Jei bendra galia yra 380 didesnė nei 7 kW, tada 220 automatiškai sumažėja iki maždaug 3,4.

  37. Aleksejus
    2020 08 26, 04:44 - Atsakyti

    Sveiki
    Yra indukcinis paviršius, norėčiau jį laikinai naudoti už virtuvės, esant vidutinei ir mažai galiai iš įprasto 220 tinklo, sujungiant 3 laidus vienfaze versija.
    1) ar tai labai nerekomenduojama?
    2) jei tai dar įmanoma esant mažai galiai, kiek svarbu fazės / neutralios atitikties išleidimo angoje ir plokštelėje? lizduose jis yra skirtingai išsiskyręs, taip pat galite prijungti kištuką dviem būdais.

    Ačiū

Pridėti komentarą

Šildymas

Stogas

Durys